حرف دل
   

 


حرف دل 

 




 


درد و دل


       آثار بجا يك عاشق


نويسنده



دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :


لوگوي دوستان


كد جاوا :
 

خراش

 داستان عاشقانه و کوتاه زخم عشق

توی حیاط دبیرستان یه نفر یقه پیرهنم رو گرفت، فهمیده بود از خواهرش خوشم میاد!
بچه‌ها دور ما حلقه زده بودند و فریاد می‌‌...کشیدند.......قورتش بده....
چون هیکلم بزرگ بود اون هی‌ مشت میزد و من فقط دفاع می‌کردم...!
باز اون مشت می زد و من فقط و  فقط دفاع می‌کردم
بالاخره یه خراش کوچیکی‌ توی صورتم افتاد...



نظرات شما عزیزان:

LEYLI
ساعت23:31---13 ارديبهشت 1391
خیلی باحال بود

فناوری اطلاعات و ارتباطات زنجان
ساعت22:36---13 ارديبهشت 1391
با سلام خدمت شما دوست گرامی.وبلاگ خوبی دارین.من وبلاگ شما رو در وبلاگ خودم لینک کردم .لطفا شما هم وبلاگ منو با اسم فناوری اطلاعات و ارتباطات زنجان لینک کنین تا با هم بتونیم تعداد بازدید هامون رو افزایش بدیم .با تشکر
www.ictzn.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده: vihan مورخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت: 22:15
      |+|


Template By : www.TakTemp.com

 


armin07

vihan

armin07

http://armin07.loxblog.com

حرف دل

خراش

حرف دل

سلام دوستان گلم به وبلاگ(حرف دل خوش اومدید امیدوارم خوشتون بیاد نظر یادتون نره!!! سلام دوستان به وب من خیلی خیلی خوش اومدید

حرف دل

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog